Codenames - настільна гра для великої компанії!
Гра в асоціації, що не залишить нікого байдужим! Відчуйте себе справжніми шпигунами.
Гра – командна. Мета гри – відгадати положення всіх своїх карток з допомогою підказок капітана. Що за картки і які підказки?
Уявіть собі 20 карток із різними зображеннями. Але зображення максимально дивні. Настільки дивні, що думаєш, що граєш в Dixit.
Ці картки команда і повинна вгадувати. Але не бездумно. Капітан має при собі ключ-карту, де показано: картки команди суперника, картки його команди, картки жителів та карта Вбивці. Капітан, дивлячись на ключ, повинен зв’язати одним словом якомога більше карток і видати команді підказку, яка буде складатись із слова та цифри, де слово – щось спільне у всіх карт, а цифра – кількість загаданих карт.
Якщо ваша команда вгадала всі свої карти швидше іншої – ви виграли.
Хочеш дізнатись про гру більше? Читай далі.
Мета гри проста. Всього лиш відгадати всі картки агентів раніше, ніж це зробить команда противника та не зустріти Вбивцю. Мінімальна кількість учасників – два гравці, максимальна – скільки зберете. Від себе рекомендуємо збиратися, як мінімум, вшістьох. В середньому партія займає 15-25 хвилин, і це одна із безперечних переваг цієї гри.
Ігровим реманентом виступають картки-ключі, картки із зображенням предметів, картки агентів, картки звичайних людей та карта Вбивці. Гра починається з того, що капітани обох команд обирають карту-ключ, яка виступає «таємним донесенням» про місце дислокації ВСІХ суб’єктів гри. Всього на столі 20 карток, серед яких можна знайти агентів (своїх чи противника), а також мирних жителів. Особливої уваги заслуговує карта Вбивці. Якщо вона була вибрана, то команда автоматично програє.
Головна місія капітана – з’єднати асоціацією якомога більшу кількість своїх карток. Та пояснити її своїй команді за формулою «СЛОВО – ЦИФРА», де СЛОВО – лише одне слово, що об’єднує необхідні картки, а ЦИФРА – кількість загаданих в даний момент карток.
Команда почувши підказку капітана, має час на роздуми. В свою чергу, команда противника може збивати їх з пантелику невірними підказками. Вирішивши вибрати конкретну карту, один із учасників команди натискає на неї. Капітан, звіряючись з ключ-картою, накриває її карткою відповідного персонажа.
Якщо вибір був правильним, хід команди продовжується до помилки або доти поки не зіграють всі картки асоціації.
Якщо вибір був неправильним, хід передається команді противника. Яка, до того ж, стає ближче на одну розвідану картку до перемоги у разі відкриття карти противника.
Гра закінчується перемогою однієї із команд, якщо вона правильно знайшла всі свої карти, раніше команди противників, або якщо інша команда вибрала карту Вбивці.
Грай з друзями або командою QG, адже це наша улюблена настільна гра.
Бронюй час для гри за номером: +38 073 561 66 88 +38 098 561 66 88